Friday, June 4, 2010

FuuHhh...sume penyiksaan sudah berakhir;)

Pas department maintenance kene transfer g department planning n project plak....
1st day dh mengadap TKJ(si noh)...ya,Allah hanya tuhan je tau perasaan aku time 2.
aku telah di perkecil2 kn..xpe2 myb ni 1st day kot...masih mampu besabor lg..seminggu aku xjmpe kak nani...die g kursus kat KL..myb next week aku jmpe kot..sume kate k.nani hebat yela die sorg je engineer pompuan n engineer planning..aku pon bangge...

masok project xbyk bende aku belaja just supervise org je...lebih senang nk paham cm keje mandur je..abis sudah seminggu...tinggal lg seminggu lg..2nd week dh jmpe k.nani..mmg baek..senang nk bincg n xkedekot ilmu..sekali si singe jantah masok aduyaii...idop aku jd xaman..ad je aku nye keje xbetol..xpaham aku...

aku makin xpaham keje bwh die..ari2 mau memperkecil2 kn aku..xpenah kc aku peluang cm ne aku nk 2njukkan ape yg aku tau...ari2 menjatuhkan aku...arrrgggghhh!!!!tertekan siot...aku berdoa tiap2 ari xjmpe si singe 2 pon xpe...xkesah langsong pon...biarla org puji die bagus...
bg pndgn aku xbagus langsung..ini ke atitude sorg TKJ mengutuk org belakang2,memperkecilkn kebolehan org laen n anggap die sorg je pandai...xd semangat team work langsung...patut la ramai org maintanence xsuke kat engko..

aku lebih rela keje ngan org maintenance w/pun dorg xla sepandai singe 2 tp pandai menghormati org laen..drpd keje ngan org yg xd ati perot!!!huhhh GOODBYE SINGE!!!

No comments:

Post a Comment