Friday, May 21, 2010

21 mei 2010::Last day_Maintainance department ;(

Arini last day aku kat bahagian maintainance...xbest lak rase nk tinggalkn department ni...
dlu 1st masok...mencarot2 aku..yela keje berpanas2...penat gler keje ngan pressure lg dr bos...
sekrg ble masok je ari ke3 aku dh mule suke keje2 kat cni...mmgla xbape paham..
tp ble dh diterangkan 1-1 bru la paham...cm 2 flow sebenarnye...tp mmg susah gler nk pickup..
maklomla...dlu power xnk belaja betol2..sekrg bru terkial2 nk paham...amik ko!!!hehehe

Time lastday ni la dorg mule peramah ngan aku..si Azhari tetibe kc aku DIARY TNB..
konon2 wat kenang kenangan...lawak gler padahal aku bukan nk g mane pon...
just tukar department je...mcm xleh jmpe je pasni...apa daaa....last day mmg aku kne sakat jela...
nk wat cmne terime jela...nila enviroment ble bekerja...ad time serious,time joking....
dpat lak makan free arini Nasrul belanje kfc...dh la belanje kfc lyn aku cm tuan puteri plak...
hampeh tol dak ni...abis aku kne gossip...aduyaiii..layankan jela dak2 ni...

Lg 1 pengalaman yg xleh aku lupe ialah aku panjat naek ke breaker n switchgear..
mmg gler...aku pon x expect leh nk follow dorg...1st2 takot nk panjat mane la tau tetibe meletop..
dh la breaker 2 ad problem..ble2 mase leh BoooMMM...yela nk cri pengalamn kene la ikot...
mase naek 2...mulut ni xbenti2 mengucap2...manela tau pape terjadi..malang xberbau...
kat atas aku senyap je...takot siott!!!!hanya tuhan je tau..nk pandg bawah xleh nk muntah...
so dok c2 ngok dorg wat keje..akhir selamatla turun...mmg best dok atas 2...hehehe...

Msti ni kenangan yg xleh aku lupe...rindu kat sume team maintainance....MAINTAINANCE BEST!!!!

No comments:

Post a Comment