Sunday, September 5, 2010

RAYE ohh RAYE(>_<)'

Tinggal lg 4 hari nk raye...ari2 excited nk balik kg..maklomla raye katekan..sekali kene siapkan fyp plak...adoiii...lemah seluruh badan dengo..bukan nye ape..sume bende nk siapkan cepat..naek raye sv nak ngok thesis...ngan presentation lg..ngan assigment melambak2...dlu aku rase time diploma xd la se"stress" degree ni..xcukup tangan kaki nk wat sume bende..bile d pk2 kan..standard la life sorg student lg cm aku dh final sem nk grad...org kate usha tangge kejayaan...yeke???mungkin la...demi nk grad punye pasal sanggop taun ni aku xpk pasal raye...mak aku ape lg dh bising je aku balik lambat..biasela org tua xpaham ape yg kite wat...die ingat saje2 aku nk men"gelat" raye ni xnk wat keje uma...tp mmg ad niat 2 ckit...kikiki...bile dh balik uma sure aku xbukak sume ni...bawak balik keje kemain banyak..padahal harammm satu aku nk bukak..lg2 anak buah aku mesti dok mengendeng2 kat aku mintak di layan..budak2 biasela nk manje2...layankan aje la...biarla raye ni aku korbankan ckit demi FYP tersayang...harap ape yg aku wat selame ni berbaloi2...bak kate pepatah "berakit2 ke hulu, berenang2 ke muara, bersakit2 dahulu, bersenang2 kemudian"..btol x???cm pelik je...hehehe..papepon di kesempatan ini aku ucapkan "selamat ari raye aidilfitri, maaf zahir n batin pada sume kwn2"..\m/

No comments:

Post a Comment